30 de juny 2007

Hi ha rumors...

Ahir em van trucar de Divisió Operativa i em van oferir una plaça d'operador al CECAT, però amb tasques a la USLO, com l'any passat, és a dir, tornar a estar al CCA...La resposta l'hauré de donar dilluns, per tant tinc tot el cap de setmana per pensar-ho, però sembla ser que acceptaré l'oferta. Em fa ràbia, perquè a principis d'abril, quan s'estava preparant tot el tema de la campanya forestal d'estiu, vaig preguntar si enguany es tornari a convocar aquesta plaça i ningú ho sabia del cert. Tot eren rumors i prou.
Per culpa d'això, em vaig voler assegurar un feina per l'estiu, i per això vaig renunciar al meu contracte del CECAT per poder participar en les proves físiques per fer d'auxiliar forestal. I ara, quan ja fa quinze dies que ha engegat la campanya, quan jo he tornar a reviure què és estar en un Parc de Bombers fent de forestalillo, ara, em treuen el carmel de la boca i me'n ofereixen un altre...Què faig? Aquest ha estat el dilema de la guàrdia d'avui.
He anat dient a tothom que potser avui era la meva única guàrdia i també he demanat consell. Com que el sou és considerablement més alt fent d'Operador que no pas de Forestal, tothom em deia, que anés a fer d'Operador.
Avui ha estat un dia agredolç, per una banda estava content de poder tornar a la USLO, per l'altra em sabia greu deixar el Parc de Terrassa...Bé, com a mínim, a mitja tarda, un foc a la riera de Les Arenes ens ha tret el neguit i jo, com que en teoria, potser, era el meu darrer dia de guàrdia com a forestal, els meus companys m'han deixat agafar la llança durant tota l'actuació. D'això se'n diu tenir uns bons companys!
La guàrdia ha acabat sense més...bé, ha continuat amb el doble mal de cap, de pensar quina decisió prendre dilluns i també amb el mal de cap de la ressaca de la Festa Major de Terrassa.