02 de juliol 2007

Punt...i seguit

Finalment marxo a Cerdanyola. Torno a la USLO. Semblava que abans d'ahir havia de ser la darrera guàrdia, però començo el nou contracte fins l'octubre el 4 de juliol, per tant, avui m'he acomiadat de tothom.
Per començar ja he entrat al migdia, ja que he estat tot el matí per Cerdanyola amb la conya marinera de la burocràcia. Sembla mentida que després de tants anys de treballar per aquesta casa, encara em demanin la fotocopia del DNI i de la Seguretat Social, jo flipo!!
Així doncs, al migdia he arribat i han començat a passar les hores i hores sense fer res...fins l'hora de plegar. Durant la guàrdia he continuat donant voltes a l'assumpte de deixar de fer de forestal i tornar a la USLO, però bé, el contracte ja l'he signat i ja no hi ha marxa enrera...
A quarts de vuit, he començat a recollir les meves coses, m'he dutxat i després d'acomiadar-me de tothom, he marxat amb una sensació agredolça...com el darrer dia d'escola...