26 de juny 2007

mica en mica...

Nova guàrdia, i mica en mica, anirem passant l'estiu...Avui ha entrat en funcionament la roda de sortides i servidor, s'ha quedat en el Parc veient com els meus companys marxaven a un foc de matolls...La veritat, que tampoc m'he fet malasang, suposo que deu ser per les sortides i els anys que porto...a més, m'ha anat bé, ja que era l'hora de dinar i això de marxar amb la panxa buida no mola gens...
A mitja tarda, hem fet ruta forestal i una altra sortida a més matolls, al costat de l'Eroski. D'aquest servei, comentar que si el Mura m'hagués fet cas, no haguéssim xupat tant de fum i segurament haguéssim apagat el foc més ràpid...però bé, tot i així, també la cosa ens ha sortit bé. En aquest foc, han vingut dos cotxes dels mossos i un dels municipals. Hi havia tants policies com bombers. I què han fet? Doncs, mira, a un li ha tocat anar a buscar-me una mànega, ja que a mi, em feia mandra saltar la tàpia del solar on cremaven els matolls...No diuen que els Mossos estan per ajudar a la població? Doncs, au, cap el camió a buscar-me la mànega! Gràcies!
I la resta de la guàrdia, al gimnàs i ja està...Fins d'aquí dos dies!