22 de juliol 2007

Un fiscal general al GRAF

Aquí abans hi havia un post sobre un “petit incident” que podia haver-se fet gran, a causa d’un comentari anònim i enviat per correu electrònic, fet per algú que treballa amb els del GRAF.

Com a gest de bona voluntat, i amb ànims de treure ferro a tot això, perquè crec que no val la pena que per culpa d’una petita anècdota, la cosa es pugui complicar o malinterpretar, i més quan s'ha fet de manera anònima, he decidit treure l’anterior article i conserva només el següent:
(...)
Em sap greu aquest correu. Em sap greu perquè conec gent del GRAF i em sap greu perquè algú, que s’amaga en l’anonimat parla en nom de tota la Unitat. Em sap greu perquè en el GRAF he trobat magnifiques persones i bombers i ara algú pot distorsionar aquesta imatge.
(...)
PS: I la propera vegada que vulguis criticar les meves bestieses, o fins i tot, tu mateix presentar-me els teus respectes, sense necessitar d’enviar a ningú del Parc de Terrassa, només has de sortir del teu despatxet cap a la dreta, recórrer vint metres, traspassar una porta de vidre i entrar en el primer despatx a la dreta, el de la USLO , i preguntar pel MARC FERRER. Entesos?