24 de juliol 2007

mini vacancetes

Aprofitant que tinc moltes hores extres acumulades, m’agafo una setmaneta de vacances. Com que treballo un dia si, un dia, el fet d’agafar tres dies de festa, es converteix automàticament en una setmana de festa. Bé, això de que m’ho agafo jo, també és un dir, perquè estic obligat a compensar les hores extres. En aquesta casa, enlloc de pagar-te les hores extres, te les compensen per dies de festa. Sembla ser que ningú encara no s’ha adonat que la gent si fa hores extres és per cobrar-les, no per tenir dies de festa. Jo no treballo més hores per tenir dies de festa, si volgués descansar, em quedaria a casa sense anar a treballar, si faig hores de més, és per cobrar-les, i lògicament per què m’agrada aquesta feina i no ho trobaria gens ètic, marxar a casa amb un foc encara viu, sense l’arribada de cap relleu.
És l’etern debat de cada campanya: el tema de les hores extres. És el problema del funcionarat. Mentre que la gent que decideixi continuï tenint assegurada la poltrona, tant fa si la seva decisió és correcta o no, a ell ningú el farà fora. Ja veuríem que passaria en aquesta casa si comencessin a fer fora a la gent que s’equivoca...
Bé, doncs, aquest bloc estarà inactiu com a mínim, una setmaneta, tot i que em reservo el dret, que ho faré, d’anar pel Parc de Bombers de Matadepera i allà potser faig alguna sortideta...
Ah! aprofitant que faig vacances, el senyor foc també en podria fer,no? I així els nostres boscos estarien més tranquils. O millor dit, podria agafar-les eternes les vacances!