03 de juny 2005

I avui dues sortides


La jornada d'avui s'ha caracteritzat per les dues sortides que hem fet. La primera, just a l'hora de dinar, que m'ha enganxat sense dinar i ja temia per aquest moment del dia. Hi ha hagut un foc al bosc de Can Déu a Sabadell, i hem anat en ajuda del vehicle sabadellenc. Allà m'he trobat amb la Diana, una bombera de Tàrrega, que vaig tenir com alumne en el darrer curs bàsic de bombers.
La segona sortida...deu n'hi dó...la segona. A mitja tarda, ens avisen d'un foc forestal a la Carretera de Castellar a Can Salas, allà a tocar al camp de l'Atlètic, un equip d'hoquei herba de la ciutat. Quan hem arribat a lloc, ni foc forestal ni res de res. Comuniquem al Parc i ens diuen que comunicaran amb la Policia Municipal que és qui ha donat l'avís. Al cap d'un moment, ens avisen i ens diuen que el "monillo" de torn, s'ha equivocat al donar l'avís. El foc és a la Carretera de Matadepera, a tocar del Club Egara, un altre equip d'hoquei. Així doncs, el "munipa" s'ha equivocat, tant de carretera, com d'equip d'hoquei...Noi! jo no sé pas que els hi ensenyen als polis del segle XXI...A més a més, el poli ha comunicat que el foc tirava força i s'ha mobilitzat als mitjans aeris i al cap de guàrdia. Quan hem arribat, hi havia un foquet de res, uns 50m quadrats i per tant, ens ho hem fet sols. Això si, amb l'ajuda inestimable de l'helicopter, que ha descarregat tota l'aigua que portava a sobre meu i del Jesus...