19 de juny 2007

Primer dia

Avui, els tres bombers voluntaris que hem entrat com auxiliars forestals al Parc de Terrassa, ja ens hem estrenat. En Mia (altrament conegut com a Josep Maria Bosch) i en Mura (altrament conegut com Jordi Bahamontes), hem fet la primera guàrdia de pràctiques.
Per començar de 8 del matí a dos quarts de tres de la tarda. I per començar ja hem "pillat" el primer foc de matolls. Res poca cosa, allà a la muntanyeta, un clàssic...mitja hectàreea, un parell d'horetes de feina, i la primera mitja hora d'hora extra...Comencem bé! (ah! i una dotzena de mànegues per netejar!)
Abans però, haviém fet una miqueta de formació amb els Bombers del torn A i hem començat a canviar la numeració dels vehicles.
Tornar al Parc de Terrassa com auxiliar forestal, ha estat una sensació molt agradable, com en els vells temps! tot i així, m'he posat un pel melancòlic al recordar en Simón i el Parra...
Bé, demà, continuarem i suposo que decidirem els torns...Tinc preferència pel A/C (els meus de tota la vida), però tampoc em faria res que em toqués el B/D, ja que allà també hi ha molt bona gent...Tot i així, em toqui el que em toqui....espero que aquesta sigui la meva darrera campanya de forestal i entri d'una puta vegada com a funcionari!!!