El meu lloc de treball ha canviat de nom.
Mitjançant el nou DECRET 183/2007, de 28 d'agost, d'estructuració de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació i d'organització operativa i territorial del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya, que tot just s'està desenvolupant ara, el CECAT tal com el coneixiem ha passat a millor vida...
Part de les tasques que es feien des del CECAT, són assumides ara per la Direcció General de Protecció Civil, de nova creació i es faran en un edifici situat a Barcelona.
Ara les instal·lacions que abans eren del CECAT, són per la nova i flamant SALA CENTRAL DE BOMBERS. I això què és? Doncs segons el Decret 183/2007, de 28 d'agost:
a) Donar suport a la Subdirecció General Operativa en la coordinació operativa dels serveis amb altres activitats.
b) Donar informació i suport logístic a la Subdirecció General Operativa així com a les Regions d'Emergències que ho requereixin.
c) Disposar de la informació necessària sobre els recursos disponibles i sobre les intervencions o actuacions en curs.
d) Gestionar la mobilització de recursos humans i materials d'acord amb els criteris que determini la persona titular de la Subdirecció General Operativa.
e) Donar suport al comandament operatiu de la intervenció.
f) Coordinar l'elaboració dels plans d'actuació que derivin del pla de protecció civil de Catalunya i altres plans especials i gestionar l'arxiu de tots els plans.
g) Establir criteris generals de funcionament de les Sales de Control de les Regions d'Emergències.
h) Establir criteris i assessorar a les Regions d'Emergències en l'elaboració dels plans d'actuació per riscos específics.
i) Participar en l'organització de simulacres de desplegament operatiu dels plans d'actuació.
j) Donar suport al Servei Tècnic de la Subdirecció General Tècnica pel que fa a les aplicacions i eines informàtiques de gestió operativa.
k) Qualsevol altra funció que li encomanin.
La Divisió de Sala Central de Bombers s'estructura en les unitats centrals següents:
a) La Unitat de Suport Logístic i Mitjans Aeris.
b) La Unitat de Planificació Operativa.
Més clar, l'aigua!
Bona guàrdia!!
Mitjançant el nou DECRET 183/2007, de 28 d'agost, d'estructuració de la Direcció General de Prevenció, Extinció d'Incendis i Salvaments del Departament d'Interior, Relacions Institucionals i Participació i d'organització operativa i territorial del cos de bombers de la Generalitat de Catalunya, que tot just s'està desenvolupant ara, el CECAT tal com el coneixiem ha passat a millor vida...
Part de les tasques que es feien des del CECAT, són assumides ara per la Direcció General de Protecció Civil, de nova creació i es faran en un edifici situat a Barcelona.
Ara les instal·lacions que abans eren del CECAT, són per la nova i flamant SALA CENTRAL DE BOMBERS. I això què és? Doncs segons el Decret 183/2007, de 28 d'agost:
a) Donar suport a la Subdirecció General Operativa en la coordinació operativa dels serveis amb altres activitats.
b) Donar informació i suport logístic a la Subdirecció General Operativa així com a les Regions d'Emergències que ho requereixin.
c) Disposar de la informació necessària sobre els recursos disponibles i sobre les intervencions o actuacions en curs.
d) Gestionar la mobilització de recursos humans i materials d'acord amb els criteris que determini la persona titular de la Subdirecció General Operativa.
e) Donar suport al comandament operatiu de la intervenció.
f) Coordinar l'elaboració dels plans d'actuació que derivin del pla de protecció civil de Catalunya i altres plans especials i gestionar l'arxiu de tots els plans.
g) Establir criteris generals de funcionament de les Sales de Control de les Regions d'Emergències.
h) Establir criteris i assessorar a les Regions d'Emergències en l'elaboració dels plans d'actuació per riscos específics.
i) Participar en l'organització de simulacres de desplegament operatiu dels plans d'actuació.
j) Donar suport al Servei Tècnic de la Subdirecció General Tècnica pel que fa a les aplicacions i eines informàtiques de gestió operativa.
k) Qualsevol altra funció que li encomanin.
La Divisió de Sala Central de Bombers s'estructura en les unitats centrals següents:
a) La Unitat de Suport Logístic i Mitjans Aeris.
b) La Unitat de Planificació Operativa.
Més clar, l'aigua!
Bona guàrdia!!